Nasza misja
Misją naszej firmy, która specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń zgodnie z cyklem Kolba, jest zapewnienie klientom najwyższej jakości szkoleń, które przyczyniają się do ich rozwoju osobistego i zawodowego.
Naszym celem jest dostarczanie kompleksowych programów szkoleniowych, które są oparte na unikalnym podejściu cyklu Kolba.
dr Rafał guzowski
autor, wykładowca akademicki, certyfikowany starszy trener (5EQF), właściciel SOCJOLAB. Od ponad 14 lat prowadzi szkolenia miękkie oraz szkolenia dot. m.in. kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem, zarządzania projektami. Doradza i współpracuje z firmami szkoleniowymi. Autor książek z zakresu komunikacji, polityki medialnej, kreowania wizerunku i mediów społecznościowych. Prowadzący warsztaty i szkolenia.
Trener w swoim dorobku zawodowym posiada doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami ludzkimi: w roli naczelnika wydziału promocji, informacji i rozwoju urzędu miasta, kierownika komórki zajmującej się pozyskiwaniem środków unijnych oraz w roli dyrektora biura zajmującego się obsługą środków unijnych z terenu województwa śląskiego i małopolskiego. W szczytowym momencie nadzorował pracę zespołu 50 pracowników.
Ukończył studia magisterskie (politologia) oraz zarządzanie zasobami ludzkimi (studia podyplomowe), obecnie studiuje na dwóch kierunkach (studia podyplomowe): psychologia kliniczna oraz psychologia przywództwa w biznesie.
Posiada tytuł naukowy doktora nauk społecznych.
Rozumiemy, że każda organizacja ma swoje unikalne cele szkoleniowe i preferencje dotyczące szkoleń zamkniętych. Dlatego zachęcamy do składania zapytań ofertowych, abyśmy mogli dostosować nasze szkolenia do specyficznych wymagań Twojej organizacji. Poznaj obszary naszych szkoleń tutaj i obszar doradztwa tutaj.
Naszym celem jest dostarczenie wartościowych i efektywnych szkoleń, które przyczynią się do sukcesu Twojej organizacji.
Na życzenie przedstawiamy referencje.
Zapytanie ofertowe wyślij na adres: biuro@socjolab.pl
Ekologiczny ślad szkoleniowy
Z troski o planetę i odpowiedzialność za środowisko rezygnujemy z drukowania prezentacji na każde szkolenie.
W programie Socjolab: Mamy wpływ, na życzenie klienta dostarczamy materiały w wersji papierowej, korzystając z firm świadomych swojego oddziaływania na środowisko. Zachęcamy jednak do korzystania z elektronicznych materiałów – przyjaznych środowisku i łatwo dostępnych. Dzięki temu wspólnie zmniejszamy ślad ekologiczny, oszczędzając papier, energię i zasoby, wpisując się w nasze zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju. Wszyscy uczestnicy szkoleń mają dostęp do specjalnej bazy materiałów szkoleniowych z dedykowanymi dostępami – dostęp tylko dla uczestników szkoleń tutaj
Klienci
Zasady
Polityka RODO dostępna jest do wglądu tutaj.
Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:
- zostaną spełnione założone cele szkolenia i komfortowe warunki pracy,
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
- prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
- w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
Działamy w oparciu “Kodeks dobrych praktyk” przyjęty przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych w dniu 29 września 2017 r.
Celem kodeksu jest promowanie najwyższych standardów działania firm szkoleniowo-rozwojowych na rynku. Kodeks zawiera najważniejsze elementy opisujące profesjonalne praktyki dotyczące usług szkoleniowo-rozwojowych przez co wspomaga rynek w identyfikacji rzetelnych i uczciwych firm realizujących wysokiej jakości usługi (zapoznaj się z zapisami kodeksu tutaj).
Zgodnie z przyjętymi standardami prowadzimy szkolenia zamknięte – dedykowane dla firm oraz szkolenia otwarte, w których może wziąć udział każdy zainteresowany.
Regulaminy określają rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez nas oraz warunki zawierania umów o świadczenie usług wraz z przewidzianym trybem postępowania reklamacyjnego.